دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ ۱۲:۳۳ ۶۹ بازديد
از جمله تغييراتي كه اينروزها در دنياي تجارت الكترونيك به وقوع پيوسته استفاده ي بسياري از ترندهاي طراحي شده از فناوريهاي نو ظهور ميباشد كه باعث شده اين فناوريها بر شيوه خريد مصرف كنندگان تاثير خوبي داشته باشند.
استفاده از تكنيك هاي كليدي باعث افزايش نرخ تبديل شما در استراتژي هاي بازاريابي تجارت الكترونيك ميباشد.
اگر نگاهي به بهترين ترند هاي بازاريابي تجارت الكترونيك كنيم به اهميت موارد زير براي اتخاذ بهترين تصميم در سال 2020 براي پيشرفت و حركت رو به جلو نسبت به رقباي خود پي خواهيم برد .
- واقعيت افزوده (AR) ميزان خريدهاي آنلاين را بهبود بخشيده و بيشتر ميكند.
- ميزان جستجوهاي صوتي افزايش مييباد.
- هوش مصنوعي اطلاعات زيادي را در خصوص فروش به فروشنده ها ميدهد.
- شخصي سازي هاي داخل سايت از اطلاعات مشتري ها براي ايجاد تجربه اي شخصي استفاده مي كند.
- ابر داده هاي بزرگ نقش به سزايي در ايجاد تجربه هاي شخصي خواهند داشت.
- بهبود تجربه خريد به كمك چت بات ها.
- افزايش ميزان خريد از طريق موبايل .
- تنوع بيشتر در روش هاي پرداخت.
- رواج تجارت الكترونيكي Headless و مبتني بر API .
- افزايش علاقه مشتري ها و واكنش نشان دادن نسبت به محتواي ويديويي
- ثبت نام مشتري ها باعث بازگشت دوباره آنها به سايت خواهد شد.
- افزايش اهميت پايداري و حفظ كيفيت
- به كار بردن استراتژي هاي ديجيتال جهت افزايش نرخ تبديل
- افزايش رشد و تغيير تجارت B2B
آموزش فروش در آمازون با fba